Del 19 al 27 de març Setmana del Pallasso Castellar del Vallès es converteix durant 10 dies en la capital dels pallassos, gràcies a aquest festival organitzat per La Xarxa.
Entre març i abril Setmana Santa El Cant de la Passió i les tradicionals caramelles són les activitats més destacades de la Setmana Santa de Castellar.
Abril (anys parells) Firart Mostra biennal que té per objectiu promoure els artistes locals i oferir-los un espai d'exposició. Hi són representades disciplines com la pintura, l'escultura o el dibuix, entre d'altres.
23 d'abril Sant Jordi Diada d'un marcat to cultural en què hi tenen cabuda les parades de llibres al carrer, els espectacles culturals i les activitats de foment de la lectura.
23 d'abril Sant Jordi 2010 Diada d'un marcat to cultural en què hi tenen cabuda les parades de llibres al carrer, els espectacles culturals i les activitats de foment de la lectura.
Abril (anys imparells) Mostra d'Oficis Artesans Mostra biennal que pretén recuperar els oficis artesans que s'han perdut o s'estan a punt de perdre. És un dels esdeveniments socials de més importància del municipi i, alhora, gaudeix de molt prestigi arreu de Catalunya.
Caminada popular Activitat oberta a tothom que es porta a terme cada any per un paratge diferent de l'entorn natural de Castellar. Aquest 2011, s'hauran de recórrer un total de 12 quilòmetres.
3r diumenge de maig Aplec de Castellar Vell Diada que se celebra al voltant de l'antiga església medieval de Sant Esteve de Castellar. Entre d'altres activitats, destaca el concurs d'arrossaires.