Febrer Carnaval Sa Majestat Toltes Papallongues presideix una festa que té com a principals atractius la rua de carrosses, comparses i xarangues i el ball de disfresses, a més d'una festa infantil.
Del 13 de febrer al 10 de desembre En to poètic: cicle de tertúlies poètiques Les tertúlies poètiques tornen a Castellar aquest 2012 de la mà de la Biblioteca Antoni Tort.
Entre febrer i abril Els Tres Tombs Festa organitzada per l'entitat Amics de Sant Antoni Abat que inclou una passada d'animals, encapçalada per l'abanderat a cavall, i un ball de nit.
27 de febrer de 2010 Fira Fora Estocs Primera fira del calendari proposada per l'Associació de Comerciants de Castellar.
Dia de la Dona Treballadora Amb motiu del Dia Internacional de les Dones, que se celebra arreu del món el dia 8 de març, Castellar del Vallès organitza divereses activitats.
Del 10 de març de 2010 al 12 de gener de 2011 Tertúlia Literària 2010 Joana Zoyo és la conductora de les tertúlies, que es realitzen cada dos mesos el segon dimecres del mes.
19 de març Diada de Sant Josep El 19 de març se celebra la festa local a Castellar amb un mercat de productes alimentaris artesanals, sardanes i repartiment de coca per esmorzar i crema catalana per berenar.