Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Castellar en xifres

Enquestes Servei d’Atenció Ciutadana (2011-2023)

Des de l’any 2011, l'ajuntament de Castellar del Vallès realitza enquestes periòdiques de seguiment de la qualitat de l’atenció realitzada al Servei d’Atenció Ciutadana (SAC) per conèixer directament dels usuaris tots aquells aspectes rellevants de l’activitat del servei, les valoracions d’aquests i les expectatives dels usuaris per així poder donar un servei de qualitat introduint aquelles millores o correccions necessàries.

Entre d'altres, s'hi detallen les dades de les persones enquestades, el tipus de tramitació que realitzen, la valoració sobre el tracte del personal i l'adequació de les instal·lacions, el temps d'espera i gestió dels tràmits, l'atenció telefònica i la valoració global dels serveis rebuts.

L'equesta del 2019 va servir per elaborar la Carta de Serveis del SAC.

La Carta de Serveis es va aprovar en la sessió ordinària del Ple del 28 de setembre de 2021 i l'enquesta del 2021 i successives serviran per realitzar el seguiment dels compromisos de la Carta de Serveis del SAC.

 



Creat | 24/10/2023

Darrera actualització | 24/10/2023

Font | Ajuntament de Castellar del Vallès

Llicència
CC BY 3.0: Es permet qualsevol explotació de l'obra, incloent una finalitat comercial, així com la creació d'obres derivades, la distribució de les quals també està permesa sense cap restricció
CC BY
Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador




Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40