Diumenge 21 desembre
Cinema
Entrades a www.auditoricastellar.cat.
Diumenge d’estrena
Documental
Versió original (castellà)
Qualificació: no recomanada per a menors de 12 anys
Any: 2025
Durada: 98 min
País: Espanya
Direcció: Elena Molina, Isaki Lacuesta
Repartiment: Alba Flores, Lolita, Rosario Flores, Ana Villa, Antonio Carmona, Ariel Rot, Joaquín Sabina, Sílvia Pérez Cruz, Antonio Flores (imatges d’arxiu), Lola Flores (imatges d’arxiu), Antonio González ‘El Pescaílla’ (imatges d’arxiu)
Premis:
Festival In-Edit: Millor llargmetratge documental nacional.
Premis Forqué: Nominada a Millor documental.
Sinopsi: Una filla es disposa a buscar la veritat sobre qui va ser el seu pare, un músic llegendari, mort quan ella tenia 8 anys. Ell és Antonio Flores, ella la també cèlebre actriu Alba Flores. Alba va deixar de cantar en perdre Antonio i ara es disposa a recuperar la seva veu i la seva història, preguntant per primera vegada als seus familiars i amics.
CRÍTIQUES
“La pel·lícula s'adapta al tema i al personatge amb el qual treballa. I funciona en concordança als seus codis. El que no es negocia és l'honestedat. I això es respira en cada fotograma d'aquesta emotiva pel·lícula.”
Diego Lerer: Micropsiacine.com
“El que fa essencialment Flores para Antonio és emocionar molt, però molt, i de pas conèixer millor l'univers dels Flores [...] Un treball cinematogràfic excel·lent, però més encara un feliç i alegre nus a la gola.”
Oti Rodríguez Marchante: Diari ABC
Horari | 19:00
Preu | Entrada general, 5,50 €; entrada anticipada, 4,50 €; família nombrosa i monoparental i persones amb discapacitat, 3,40 €
Destinataris | Públic general
Organitza | Ajuntament
Programa | Cinema a Castellar, diumenge d'estrena i nadal 2025 - 2026
Pl. del Mercat, s/n