.jpg)
Dissabte 7 febrer de 2026
Teatre
Entrades a partir del 9 de gener clicant aquí.
Carles Sans.
Si al meu primer espectacle, Per fi sol!, van venir 150.000 espectadors a veure’m i tots van riure entre quatre i cinc vegades per minut, a Per fi me’n vaig! m’he proposat el repte de superar-ho. Com? Explicant històries quotidianes, particularitats de la meva vida diària i impressions sobre petites coses que he transformat en relats hilarants i tendres, així com tot allò que, suposadament, hauria de començar a fer un cop deixi definitivament els escenaris i que potser no faré. L’objectiu és clar: aconseguir que el públic rigui el doble que en l’anterior espectacle.
I per què Per fi me’n vaig!? Doncs perquè, per prescripció pròpia, he decidit que potser no seria mala idea canviar els escenaris per una hamaca davant del mar, a l’espera que un clam popular demani el meu retorn immediat. Però, per si això no passa, jo no em perdria aquest nou espectacle, l’objectiu principal del qual continua sent el mateix que fa quaranta-cinc anys: fer riure tots els que vinguin a veure’l i que surtin del teatre amb ganes de tornar a passar-s’ho bé.
Carles Sans
Autoria
Carles Sans
Direcció
Jose Corbacho
Carles Sans
Repartiment
Carles Sans
Coordinador tècnic
Aleix Ramisa
Tècnic il·luminació i so
Mariano Vera
Administració
Ariadna Tomsen
Producció
Histrion 2020 SLU
Distribució
Magnètica Management
Durada aprox.
90 min
Horari | 20:00
Preu | Entrada general, 18 €; Entrada anticipada, 14 €; Majors de 65 anys i menors de 25 anys, 14 €; Família nombrosa i monoparental, 14 €; Persones amb discapacitat, 11 €; Grups +10, 11 €
Destinataris | Públic general
Organitza | Ajuntament
Programa | Temporada estable d'arts escèniques i música - gener-maig 2026
Pl. del Mercat, s/n