.jpg)
Diumenge 13 desembre
Proposta
Castellar del Vallès participa un any més a La Marató de 3Cat amb una suma d’activitats. Aquest any l’esdeveniment solidari se celebra el diumenge 13 de desembre i es dedica a la divulgació i l'impuls de la recerca en malalties neurodegeneratives i neuromusculars. L’escenari principal de les propostes serà la plaça d’El Mirador (en cas de pluja, l’Espai Tolrà) tot i que també s’han previst altres ubicacions i dies per a algunes de les activitats que s’organitzen per recaptar fons.
Per participar a les activitats es demanarà la col·laboració mitjançant l’adquisició d’una polsera amb un donatiu solidari a partir de 2 euros.
Totes les activitats tindran lloc el diumenge 13 de desembre de 10 a 14 h a la plaça d’El Mirador, excepte les indicades.
PROGRAMA D’ACTIVITATS PRÒXIMAMENT
Horari | De 10 a 14 h
Destinataris | Públic general
Organitza | Entitats diverses, amb la col·laboració de l'Ajuntament
Lloc | Pl. d'El Mirador
Programa | Nadal 2026 - 2027