.jpg)
Actualització 15.30 h
El Comitè Local d’Emergències de Castellar del Vallès s’ha reunit per analitzar la situació meteorològica arran de l’alerta per vent activada per Protecció Civil, i ha acordat adoptar diverses mesures preventives per garantir la seguretat de la ciutadania.
Concretament, s’ha decidit:
La situació s’actualitzarà a les 16 hores després que s’hagi reunit novament el comitè.
Segons dades de l’estació meteorològica dels Bombers Voluntaris de Castellar, aquest matí s’han registrat ratxes de vent de fins a 72 km/h, mentre que actualment bufen vents de 24 km/h.
Durant el matí s’han registrat incidències per caiguda d’arbres a diversos punts del municipi: a la carretera de Sentmenat (C-1415a, km 29) i a la carretera de Sant Llorenç (B-124, km 8 i km 12). També s’han desprès unes plaques d’una paret mitgera al carrer de Sala Boadella.
Pel que fa als serveis d’emergència, els Bombers Voluntaris de Castellar estan activats al parc, les ADF han mobilitzat recursos preventius per l’alerta, i la Policia Local manté quatre patrulles operatives al municipi per fer seguiment de possibles incidències.
En cas d’incidències o situacions de risc, es recomana trucar al 112 o a la Policia Local (937 144 830).