Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Agenda

Lídia Caballé, Margarida Gubern, Montse Gatell, Mònica Mimó, Júlia Ribes i Marta Zambudio seran les encarregades de llegir els textos.
Lídia Caballé, Margarida Gubern, Montse Gatell, Mònica Mimó, Júlia Ribes i Marta Zambudio seran les encarregades de llegir els textos.

Dimecres 10 de novembre de 2021

Proposta

"Digues que m'estimes..." Tastets de Montserrat Roig

Lectura de fragments de textos de Montserrat Roig, amb motiu del 30è aniversari de la mort de l'escriptora.

Els textos són extrets dels llibres El cant de la joventut, L’agulla daurada, Som una ganga, Els catalans als camps nazis, Digues que m’estimes encara que sigui mentida i El temps de les cireres.

Els llegiran Lídia Caballé, Margarida Gubern, Montse Gatell, Mònica Mimó, Júlia Ribes i Marta Zambudio.

Horari | 20:00

Destinataris | Públic general

Organitza | Biblioteca Municipal Antoni Tort, amb la col·laboració de l'Esbart Teatral de Castellar

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador















Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40