Diumenge 18 d'octubre
Cinema
Clica aquí per comprar entrades.
Diumenge d’estrena – Cicle Gaudí
Drama
Versió original (català)
Qualificació: no recomanada per a menors de 12 anys
Any: 2026
Durada: 119 min
País: Catalunya
Direcció: Fernando Trullols
Repartiment: Álvaro Cervantes, Bruna Cusí, Marc Martínez, Eduardo Lloveras, Àgata Roca, Anna Moliner, Pep Ambròs, Francesc Garrido, Jan Buxaderas, Corentin Lobet, Rai Borrell, Rubén de Eguia, Adrián de Núñez, Carles Gilabert, Eric Seijo, Nia Tosas
Sinopsi: El 30 de desembre del 2000, un grup d'amics es disposen a fer l'ascens al Balandrau. El sol acompanya els muntanyencs fins que, en qüestió de minuts, tot canvia de manera imprevisible. Un vent salvatge conegut com a torb desencadena la pitjor tempesta de la història dels Pirineus.
CRÍTIQUES
“En Balandrau la tragèdia es viu en primers plans, en el rostre dels seus protagonistes. [...] La direcció de Fernando Trullols descansa en un guió mil·limètric i un excel·lent repartiment coral.”
Salvador Llopart: Diari La Vanguardia
“Es veu el ferm pols [de Trullols] per a les escenes d’acció i els rodatges espectaculars [...] S'allunya del possible sensacionalisme i de la fàcil sensibleria per a erigir-se en la sòbria crònica d’un gran desastre de la naturalesa”
Pere Vall: Fotogramas
Horari | 19:00
Preu | Entrada general, 4,5 €; Majors de 65 anys i socis CCCV, 4 €; Carnet Jove i Federació d’Ateneus de Catalunya; 3 €; Club La Vanguardia, 2x1
Destinataris | Públic general
Organitza | Club Cinema Castellar Vallès
Programa | Cinema a Castellar i diumenge d'estrena
Pl. del Mercat, s/n