Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Medi ambient

L'activitat tindrà lloc dissabte 12 de setembre.
L'activitat tindrà lloc dissabte 12 de setembre.

Reglament de la XXXIII Cursa Popular

L’Ajuntament de Castellar del Vallès i el Club Atlètic Castellar organitzen una nova edició d’aquest acte el dissabte 12 de setembre de 2015. Hi col·laboren altres entitats esportives, culturals i socials de la vila.

- L'organització declina tota la responsabilitat pel que fa referència als accidents o danys que puguin patir els participants o als danys a tercers que es puguin ocasionar com a conseqüència de la participació en la prova.

- Tot allò no previst en aquest reglament serà resolt per l'organització.

- El fet d'inscriure's per participar en aquesta activitat implica l'acceptació d'aquest reglament i d'aquestes normes.

REGLAMENT DE LA CURSA POPULAR cacastellar@yahoo.eswww.clubatleticcastellar.org

1. La cursa és oberta a tothom que accepti i respecti el recorregut i el present reglament, sense distinció de categoria, edat, sexe o nacionalitat.

2. Es realitzaran tres curses:

- La primera (cursa dels petits) serà per als infants nascuts l'any 2006 i posteriors, i tindrà una distància aproximada de 800 m.

- La segona (cursa de mitjans) serà per als infants nascuts els anys 2002, 2003, 2004 i 2005. La distància aproximada serà de 2.000 m.

- La tercera (cursa de grans) serà per als participants nascuts l'any 2001 i anteriors. Tindrà una distància aproximada de 4.800 m.

3. Els horaris de sortida seran:

18.00 h, la cursa de petits.

18.15 h, la cursa de mitjans.

18.45 h, la cursa de grans.

4. La sortida i l'arribada tindran lloc a la pl. Major.

5. Les inscripcions seran gratuïtes i es realitzaran a les pistes d'atletisme, de l'1 al 10 de setembre, de 19 a 21 h. Es podran fer presencialment, per telèfon (93 714 73 54) o per correu electrònic (cacastellar@yahoo.es).

6. L'organització es reserva el dret de no acceptar inscripcions el mateix dia de la cursa. En qualsevol cas no s'acceptaran inscripcions un cop passades les 17 h del dia 12 de setembre. En el cas d'acceptar inscripcions abans de les 17 h el mateix dia de la cursa, la secretaria estarà situada a la pl. Major i s'obrirà a partir de les 16 h.

7. Els premis seran els següents: a les tres curses (petits, mitjans i grans) seran premiats els cinc primers de la general (home i dona) i els cinc primers locals (home i dona).

8. No es podrà optar a més d'un trofeu per participant.

9. Per poder optar a trofeu s'haurà de portar el dorsal al pit, ben visible durant tota la cursa.

10. El lliurament de premis es farà després de finalitzar les tres curses.

Actes celebrats

Dissabte 12 de setembre de 2015
Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40