Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
Carregant
 

Tràmits municipals

Presentació de reclamació a l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor

Àmbit | Consum

L'OMIC és el servei d'atenció a les persones consumidores que ofereix l'Ajuntament de Castellar del Vallès. Aquest realitza la recepció, gestió de denúncies i reclamacions dels consumidors per realitzar les gestions de mediació o per remetre-les a les entitats o els organismes competents.

Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol persona interessada.
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir fent clic a “Enllaç tràmit” adjuntant el formulari corresponent a cada cas i la documentació requerida .

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'un CERTIFICAT O IDENTIFICACIÓ DIGITAL admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses

Enllaç tràmit
Per telèfon | No
Presencial |

Documentació |

Formulari de presentació de reclamació/denúncia degudament complimentat.

Cost |

Gratuït

Informació legal | Llei 26/84 General per a la Defensa de Consumidors i dels Usuaris / Llei 3/1993 de 5 de març de l'estatut del Consumidor de Catalunya / Llei 8/2004 de 23 de desembre d'horaris comercials / Decret 70/2003 de 4 de març pel qual es regulen els fulls de reclamació/denúncia als establiments comercials i en l'activitat de prestació de serveis.

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40