Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Actualitat

Bústia del Síndic
Bústia del Síndic

Es posa en funcionament una segona bústia del Síndic de Greuges a l'Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Espai Tolrà

Dilluns 22 de febrer de 2010

L’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Espai Tolrà disposa des de la setmana passada d’una bústia especial habilitada pel Síndic de Greuges de Catalunya. Així, Castellar del Vallès compta des d’aquest mes de febrer amb dues bústies destinades a recollir les queixes que la ciutadania adreçades al Síndic de Greuges, després que ara fa un any se n’instal·lés una a la planta baixa de l’Ajuntament.

Els ciutadans i ciutadanes de Castellar poden dipositar en aquesta bústia els seus missatges escrits, que seran recollits setmanalment pel personal del Síndic, de la mateixa manera que es recullen els introduïts a la bústia del Palau Tolrà.

Ambdues bústies, que responen al conveni signat el novembre de 2008 entre l’alcalde de Castellar, Ignasi Giménez, i el Síndic de Greuges, Rafael Ribó, tenen per objectiu oferir una atenció més propera a la ciutadania en la defensa dels seus drets. Les bústies instal·lades als dos principals centres d’atenció ciutadana de Castellar del Vallès complementen l’atenció personalitzada dels assessors del Síndic, que periòdicament visiten la vila per entrevistar-se amb les persones que prèviament ho hagin sol·licitat trucant al número de telèfon gratuït 900 124 124.

L’equip del Síndic atén 28 consultes i queixes en la seva darrera visita a Castellar

L’equip del Síndic de Greuges va atendre un total de 28 visites durant la seva darrera estada a Castellar, el passat 9 de febrer. Així, durant la visita que es va dur a terme de 10 a 13.30 h i de 16.30 a 18.30 h a Ca l’Alberola, el personal de l’oficina del Síndic va recollir 14 consultes, és a dir, orientacions al moment sense necessitat d’estudi posterior, i 14 queixes o qüestions sobre temàtiques que s’estudiaran per decidir si és necessari demanar informació a l’administració.

Les temàtiques més exposades per la ciutadania en aquesta segona vegada que el Síndic desplaça l’oficina a Castellar van ser les relacionades amb serveis socials, consum amb empreses subministradores, educació, medi ambient i habitatge.

Val a dir que 3 de les 14 queixes afectaven l’Ajuntament, amb temes relacionats amb l’aparcament individual per a discapacitats, la taxa d’escombraries i els plans urbanístics.

D’altra banda, de les 28 visites, 26 les van realitzar ciutadans residents a Castellar, mentre que una la va dur a terme un ciutadà de Rubí i una altra un ciutadà de Terrassa.

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador





Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40