Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Actualitat

Imatge de l'edició de 2013 de la Fira de Sant Esteve.
Imatge de l'edició de 2013 de la Fira de Sant Esteve.

Entitats, comerciants i artesans podran sol·licitar la participació a la Fira de Sant Esteve a partir del 3 de novembre

Divendres 31 d'octubre de 2014

Les inscripcions a la fira, que tindrà lloc els dies 13 i 14 de desembre, es podran formalitzar fins al 21 de novembre

L’Ajuntament de Castellar del Vallès obrirà dilluns, 3 de novembre, el període d’inscripcions per tal que entitats, comerciants i artesans puguin oferir els seus productes i obsequis nadalencs a la Fira de Sant Esteve, que enguany tindrà lloc els dies 13 i 14 de desembre al carrer de Sala Boadella.

Tal com especifiquen les bases de la Fira, per poder-hi participar caldrà omplir la instància específica que es pot trobar a l’apartat de tràmits del web municipal, www.castellarvalles.cat. La documentació requerida es podrà presentar fins al 21 de novembre al Servei d’Atenció Ciutadana (SAC), presencialment dilluns i divendres de 8.30 a 14.30 hores i de dimarts a dijous de 8.30 a 19 hores. També es podrà adreçar-la al SAC per correu certificat o telemàticament, si s’està en disposició de certificat digital, mitjançant instància genèrica electrònica disponible al web municipal.

L’horari de la Fira de Sant Esteve serà de 10 a 19 hores dissabte 13 de desembre, i de 10 a 14 hores diumenge 14 de desembre.

Durant l’edició de 2013, la Fira de Sant Esteve va comptar amb una trentena d’expositors. Tota la informació necessària perquè els expositors interessats puguin formalitzar la inscripció a l’edició d’enguany es pot trobar clicant l’enllaç https://seu.castellarvalles.cat/33033/tramit/261/.

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador





Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40