Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Actualitat

L’Ajuntament obre una convocatòria per a seleccionar una borsa de treball d’auxiliars i d’administratiu/ves

Dimarts 21 de juliol de 2015

L’Ajuntament de Castellar del Vallès ha fet pública una convocatòria per al procés de selecció d’una borsa de treball d’auxiliars i d’administratius/ves, que es mantindrà oberta fins al proper dijous 10 de setembre i que servirà per atendre necessitats urgents i inajornables de l’administració local.

Tal com s’especifica a les bases que regulen el procés selectiu, les persones aspirants a la borsa d’auxiliars administratius/ves hauran de tenir el títol de graduat/da en educació secundària, graduat/a escolar, tècnic/a corresponent a cicles formatius de grau mitjà, tècnic/a corresponent a formació professional de primer grau o altres títols equivalents o superiors. En el cas de les persones que vulguin optar a la borsa de treball d’administratius/ves, els títols requerits són el de batxillerat, formació professional de segon grau, cicle formatiu de grau superior o equivalent.  

A més, en tots dos casos, caldrà estar en possessió del certificat de català del nivell C1 o equivalent. Els aspirants que no acreditin documentalment aquest requisit hauran de passar la prova de nivell corresponent.

Cal tenir en compte que la borsa que es constitueixi un cop finalitzat el procés selectiu tindrà una vigència de dos anys. Les persones que desitgin prendre part d’aquest procés de selecció han de presentar la sol·licitud requerida a les bases de la convocatòria al Registre General de l’Ajuntament (El Mirador).

Podeu consultar les bases completes de la convocatòria al web municipal: https://seu.castellarvalles.cat/34143/ofertaPublica/47/.

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador





Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40