.jpeg)
L’Ajuntament destinarà 5.000 euros a ajuts d’emergències pel doble terratrèmol de Veneçuela
L’alcaldessa de Castellar, Yolanda Rivera, i la regidora de Cooperació i Nova Ciutadania, Anna Riera, s’han reunit aquesta tarda amb la comunitat veneçolana a la vila per traslladar el suport a tots els veneçolans i a totes les persones afectades pel doble terratrèmol que va assolar el nord del país el 24 de juny passat.
La trobada ha servit també per compartir informacions i fer seguiment de les conseqüències d’aquesta catàstrofe que fins al moment ha causat 2.600 morts, més de 12.400 ferits i 50.000 desapareguts.
Davant la greu situació devastadora que viu el país, l’Ajuntament ha decidit destinar-hi 5.000 euros a ajuts d’emergències, que es canalitzaran a través del Fons Català de Cooperació.