Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Oficina d'Entitats

Informe mensual COVID-19

Informe mensual de la gestió de l’acció municipal de l’Ajuntament davant la crisi del COVID-19

L’Ajuntament de Castellar del Vallès ha adoptat un pla de mesures municipals per pal·liar els efectes de la crisi sanitària de la COVID-19. L’objectiu ha estat gestionar de manera eficient l’adaptació a l’estat d’alarma, per tal de garantir els serveis bàsics a la ciutadania del municipi i acompanyar-la durant el confinament.

Aquestes accions, que han suposat la transformació del funcionament de l’administració en tan sols un mes. S’han prioritzat temes com l'atenció ciutadana no presencial, el suport a persones en situació de vulnerabilitat, les accions de voluntariat, els suport a residències, neteja intensiva de carrers...

Tots aquests aspectes i d'altres s’han recollit en un informe mensual que detalla les mesures adoptades en els àmbits següents:

  • Econòmia i serveis generals
  • Atenció social
  • Espai públic i seguretat ciutadana
  • Comunicació

 

 

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40