Concurs per a la selecció del cartell de promoció de la Festa Major de Castellar del Vallès de l’any 2025 i la concessió d’un premi a la persona guanyadora.
Quantia del premi:
Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir al formulari electrònic específic i adjuntar la documentació requerida.
Cal tenir en compte que és necessari disposar d'idCAT Mòbil o Certificat Digital admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent: Certificats digitals i signatures electròniques admeses.
- Formular electrònica de sol·licitud al concurs de cartel de Festa Major 2025: www.castellarvalles.cat/concurscartellfm25-formulari.
- Posteriorment, caldrà omplir el següent formulari: Formulari de presentació de proposta i comuncaició de pseudònim.
Aquest document conté les dades identificatives del/la autor/a, el pseudònim i la proposta de cartell. El formulari serà custodiat pel Departament d’Informàtica de l’Ajuntament, el qual tan sols lliurarà al jurat la proposta de cartell amb el seu pseudònim, per tal de garantir el requisit d’anonimat. El Departament d’Informàtica no lliurarà el nom de l’autor del cartell guanyador i les seves dades de contacte fins que el jurat hagi emès el veredicte.
En el cas de presentació presencial, caldrà presentar el formulari de sol·licitud normalitzat (model adjunt), acompanyat de la documentació següent:
Tot el concurs es realitzarà d'acord a les Bases reguladores del concurs per a la selecció del cartell de Festa Major 2025.
No en te
Si necessites ajuda en la tramitació electrònica, accedeix al Servei de suport en la Tramitació Electrònica.