Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Tràmits municipals

La pàgina s'ha generat el 8/06/2025 01:42:30

Concurs per a la selecció del cartell de promoció de la Festa Major 2025

Àmbit | Cultura i lleure, Ajuntament

Concurs per a la selecció del cartell de promoció de la Festa Major de Castellar del Vallès de l’any 2025 i la concessió d’un premi a la persona guanyadora.

Quantia del premi:

  • S’atorgarà un únic premi de 1.000,00 € al cartell guanyador.
  • El premi està subjecte a l’impost sobre la renda de les persones físiques, i sobre la quantitat establerta a l’apartat anterior es practicarà la retenció que preveu la normativa reguladora de l’impost.
Qui ho pot sol·licitar | La convocatòria va adreçada a persones físiques que siguin titulades o estudiants de les següents formacions: Màsters, postgraus i graus (mitjans o superiors) de Disseny Gràfic, comunicació visual, publicitat, gràfica publicitària, il·lustració, belles arts, màrqueting o comunicació i Batxillerat Artístic. També podran participar en el concurs artistes que hagin participat en alguna exposició o esdeveniment artístic a Castellar del Vallès abans de la data de termini de presentació de sol·licituds.
Quan es pot sol·licitar | Des del 16 de maig al 20 de juny de 2025 (ambdues dates incloses)
per Internet |

Per presentar aquesta sol·licitud electrònicament podeu accedir al formulari electrònic específic i adjuntar la documentació requerida.

Cal tenir en compte que és necessari disposar d'idCAT Mòbil o Certificat Digital admès. Podeu consultar quins certificats i identificacions són admesos a l'enllaç següent:  Certificats digitals i signatures electròniques admeses.

- Formular electrònica de sol·licitud al concurs de cartel de Festa Major 2025: www.castellarvalles.cat/concurscartellfm25-formulari.

- Posteriorment, caldrà omplir el següent formulari: Formulari de presentació de proposta i comuncaició de pseudònim.

Aquest document conté les dades identificatives del/la autor/a, el pseudònim i la proposta de cartell. El formulari serà custodiat pel Departament d’Informàtica de l’Ajuntament, el qual tan sols lliurarà al jurat la proposta de cartell amb el seu pseudònim, per tal de garantir el requisit d’anonimat. El Departament d’Informàtica no lliurarà el nom de l’autor del cartell guanyador i les seves dades de contacte fins que el jurat hagi emès el veredicte.

Presencial |
Documentació |

En el cas de presentació presencial, caldrà presentar el formulari de sol·licitud normalitzat (model adjunt), acompanyat de la documentació següent:

  • Un sobre tancat identificat amb el pseudònim que inclogui un pendrive amb un arxiu PDF anomenat Proposta_Imatge_FM25. Aquest document no ha de permetre la identificació del/la autor/a ni incorporar cap signatura electrònica. Si s’incompleix el requisit d’anonimat, la proposta quedarà exclosa.
  • Un segon sobre tancat identificat amb el pseudònim (d'acord amb el model específic.
A tenir en compte |

Tot el concurs es realitzarà d'acord a les Bases reguladores del concurs per a la selecció del cartell de Festa Major 2025.

Cost |

No en te

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40