Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Agenda

Cartell del Curs per a persones cuidadores no professionals
Cartell del Curs per a persones cuidadores no professionals

Del 21 d'octubre al 25 de novembre de 2022

Proposta

Curs per a persones cuidadores no professionals

Adreçat a persones cuidadores no professionals que tenen cura de persones en situació de dependència per una malaltia neurològica.

S’oferiran recursos i tècniques per a facilitar les tasques de la vida quotidiana. També s’oferirà un espai de relació i suport psicològic que possibilita l’expressió de sentiments, emocions i preocupacions associades a les tasques de cura, amb la finalitat de millorar la qualitat de vida de les persones cuidadores.

Objectius:

• Incorporar recursos i tècniques per a la cura de persones amb malalties neurològiques.

• Millorar la qualitat de vida de les persones cuidadores no professionals.

• Oferir suport emocional i psicològic per reduir l'impacte negatiu de la cura que poden experimentar les persones cuidadores no professionals.

• Facilitar espais de relació entre persones cuidadores no professionals que es troben en una situació similar, per a compartir necessitats, preocupacions i coneixements

Inscripció gratuïta a diversitatfuncional@castellarvalles.cat

 

Horari | De 10 a 12 h els divendres

Destinataris | Públic general

Organitza | Avan i Ajuntament

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador















Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40