Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Agenda

Fragment de la coberta del llibre d'Anna Madrid i Isabel Márquez.
Fragment de la coberta del llibre d'Anna Madrid i Isabel Márquez.

Diumenge 18 de desembre de 2022

Proposta

Vermut literari: “No eren bruixes, eren dones”

Una nova proposta de vermut literari per part de L’Alcavot on es podrà gaudir d’una matinal cultural amb la compensació final de gaudir d’un refrigeri i aperitiu, ideal per començar bé el diumenge.

En aquesta ocasió comptarem amb la presència de l’Anna Madrid i la Isabel Márquez (ambdues llicenciades en Antropologia Social i Cultural per la UAB), que ens parlaran d’elles mateixes, de bruixes i del seu llibre Jo em confesso bruixa. Hi va haver un temps en què les dones que no seguien els estereotips de l’època van ser perseguides, acusades de bruixeria i condemnades a morir cremades a la foguera o penjades en la forca. Es tractava de dones que, per llurs coneixements, saviesa, independència i caràcter van ser considerades una amenaça per part de l’elit masculina dominant a l’Edat Mitjana. Existeixen molts mites sobre aquestes dones: adoradores del diable, pactes satànics, pocions, verins, conjurs, màgia negra... Però, qui eren realment les bruixes?

Les entrades es poden comprar al web www.entrapolis.com.

Horari | 12:00

Preu | 7 €; socis L’Alcavot, 5 € (inclou vermut i aperitiu)

Destinataris | Públic general

Organitza | L'Alcavot Espai Cultural

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador















Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40