Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Carpeta ciutadana

Carpeta ciutadana
Carpeta ciutadana

Què és la carpeta ciutadana

La Carpeta Ciutadana és un entorn de comunicació entre l'Ajuntament i la ciutadania que permet la consulta, prèvia identificació amb identificació digital (idCAT Mòbil) o certificat digital, a informació personal de:

  • Padró d’habitants: consulta les teves dades al Padró municipal d'habitants i obté el document electrònic de volants d’empadronament i de convivència
  • Registre municipal: accedeix a les teves anotacions del Registre General de l’Ajuntament (entrades i sortides)
  • Estat dels tràmits municipals: consulta l'estat dels teus tràmits en curs i finalitzats
  • Cens electoral: consulta les teves dades al cens electoral per poder exercir el teu dret a vot cada vegada que es convoquin unes eleccions

Mitjançant altres aplicacions pots accedir a:

  • Verificar documents electrònics emesos per l'Ajuntament
  • Notificacions electròniques: consulta les notificacions que l’administració t’ha tramès
  • Factures electròniques: accedeix a l’espai per poder enviar les teves factures a l’Ajuntament
  • Consulta l’estat dels meus tràmits: accedeix a l'espai dels tràmits que has fet amb la plataforma e-TRAM
  • Els meus tributs: consulta les dades fiscals que consten a les bases de dades de l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona i l’estat de pagament dels teus tràmits

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40