Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Carpeta ciutadana

Carpeta ciutadana
Carpeta ciutadana

Què és la carpeta ciutadana

La Carpeta Ciutadana és un entorn de comunicació entre l'Ajuntament i la ciutadania que permet la consulta, prèvia identificació amb identificació digital (idCAT Mòbil) o certificat digital, a informació personal de:

  • Padró d’habitants: consulta les teves dades al Padró municipal d'habitants i obté el document electrònic de volants d’empadronament i de convivència
  • Registre municipal: accedeix a les teves anotacions del Registre General de l’Ajuntament (entrades i sortides)
  • Estat dels tràmits municipals: consulta l'estat dels teus tràmits en curs i finalitzats
  • Cens electoral: consulta les teves dades al cens electoral per poder exercir el teu dret a vot cada vegada que es convoquin unes eleccions

Mitjançant altres aplicacions pots accedir a:

  • Verificar documents electrònics emesos per l'Ajuntament
  • Notificacions electròniques: consulta les notificacions que l’administració t’ha tramès
  • Factures electròniques: accedeix a l’espai per poder enviar les teves factures a l’Ajuntament
  • Consulta l’estat dels meus tràmits: accedeix a l'espai dels tràmits que has fet amb la plataforma e-TRAM
  • Els meus tributs: consulta les dades fiscals que consten a les bases de dades de l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona i l’estat de pagament dels teus tràmits
  • Envia
  • Comparteix
Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40