Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
Carregant
 

Tràmits municipals

Obtenció certificat digital idCAT

Àmbit | Internet i tecnologies

L'idCAT és un identificador digital que garanteix la identitat de les persones a Internet.

Permet operar amb diferents administracions i, a més, assegura la integritat de les dades que envieu, així com la seva confidencialitat, ja que està emès pel Consorci Administració Oberta de Catalunya - Consorci AOC.

També permet fer altres operacions, com ara signar correus, documents electrònics i formularis web. Sense la signatura electrònica els tràmits telemàtics no tenen validesa, ja que la xarxa electrònica no ofereix el nivell de seguretat necessari per garantir les vostres dades.

Hi ha dues maneres d'obtenir l'idCAT:

Opció A:

1. A través del web www.idcat.cat, des del punt 1. "Sol·licitud del certificat". En aquesta pàgina trobareu un formulari que us permetrà introduir les dades necessàries per obtenir la identitat digital: nom, cognoms, document acreditatiu d'identitat, adreça electrònica, etc. Un cop introduïdes les dades s'emmagatzema la petició per tal que pugui ser validada al Servei d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Castellar del Vallès, o bé a qualsevol altra entitat de registre idCAT

Opció B:

1. El ciutadà també té una segona forma d'obtenir el seu idCAT: personant-se directament al Servei d'Atenció Ciutadana de l'Ajuntament de Castellar del Vallès, o bé a qualsevol altra entitat de registre idCAT (que podran ser consultades al seguent enllaç).

Qui ho pot sol·licitar | Qualsevol ciutadà/na major de 18 anys
Quan es pot sol·licitar | En qualsevol moment
Presencial |
Cost |

Gratuït

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40