Dissabte 5 de novembre de 2022
Acte Esportiu
La música en català té un abans i un després amb l’aparició de Txarango, un dels conjunts amb més èxit dels últims temps a Catalunya.
La banda tribut Músics de Carrer ens ofereix un espectacle amb la selecció de les millors cançons dels quatre treballs discogràfics del grup del Ripollès.
Torna a gaudir de cançons que ja són himnes: “Una lluna a l’aigua”, “Compta amb mi”, “Quan tot s’enlaira”, “Mil ocells”, “La dansa del vestit”, “Agafant l’horitzó” i, com no, “Músic de carrer”, entre d’altres del grup de Sant Joan de les Abadesses.
Amb una posada en escena que representa l’essència de Txarango: alegria, diversió, somriures i festa.
Músics de carrer és una formació amb vuit músics experimentats, bona part de la banda tribut d’Obrint Pas, Seguirem.
Si tens ganes de tornar a escoltar en directe les millors cançons de Txarango, no hi faltis!
Entrades gratuïtes a www.auditoricastellar.cat.
Fitxa artística:
Rubén Fernández (veu)
Eduard Roigé (guitarra)
Aleix Bautista (baix)
Marc Domingo (bateria)
Jordi Badia (teclats)
Arnau Morell (trompeta)
Pau Montoya (saxo)
Adri Pardo (percussió)
Hi haurà Punt Lila i servei de bar.
Horari | 22:30
Destinataris | Adolescència i Joventut
Organitza | La Fàbrica, amb la col·laboració de la Regidoria de Feminisme
Programa | 1r Aniversari de La Fàbrica
Ctra. de Sabadell, s/n. Espai Tolrà