Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Agenda

Divendres 27 de juny

Proposta

Castellar amb Orgull. Acte institucional del Dia Internacional de l'Orgull

  • Lectura del manifest
  • Portes obertes al LAB: Castellar amb l’orgull
  • Vespre de trivial Queer a càrrec d’Aspàsia. Inscripcions a www.castellarvalles.cat/trivialqueeraspasia

  • Exposició: “Referents LGTBIQA+”. Mostra creada pel grup Les Crisàlides dedicada a persones referents del col·lectiu LGTBIQA+ que han obert camí. Un recorregut visual per descobrir, reconèixer i celebrar la nostra història.

  • Actuació del Kor Ítsia

Horari | De 18 a 20 h

Destinataris | Públic general

Organitza | Ajuntament (Regidoria de Feminismes i LGTBIQ+) Hi col·laboren: Col·lectiu Aspàsia, LAB Castellar, La Fàbrica i Kor Ítsia

Lloc | Última planta d'El Mirador

Programa | Castellar amb Orgull 2025

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador















Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40