Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Agenda

Imatge promocional de l'espectacle
Imatge promocional de l'espectacle

Dissabte 9 de novembre de 2013

Teatre

"Espriu!"

A càrrec de La Perla 29

Dirigit per Oriol Broggi, el recital Espriu! és un espectacle a tres veus, amb Clara Segura, Màrcia Cisteró i el mateix Broggi, que compta amb l'acompanyament a la guitarra de Marc Serra.

Es tracta d'un encavalcament de textos, fragments de Primera història d'Esther, poemes, prosa, i imatges que commemoren el centenari del naixement del poeta, dramaturg i novel·lista català. La proposta, d'uns 50 minuts de durada, recupera l'essència dels primers espectacles de La Perla 29, quan les úniques eines eren la veu de dramaturgs i poetes, amb la música com a acompanyament.

Pots reservar les teves entrades de forma anticipada a l'enllaç que trobaràs a la dreta d'aquesta mateixa pàgina.

Horari | 21:30

Preu | entrada general, 10 €; joves, jubilats i posseïdors del carnet de la Xarxa de Biblioteques, 7,5 €

Destinataris | Públic general

Organitza | Ajuntament

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador















Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40