Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Agenda

Cartell del BRAM! 2010
Cartell del BRAM! 2010

Venda d'entrades i abonaments

Venda anticipada:

Regidoria de Cultura i Lleure (C. Església, s/n), de dimarts a dijous, de 17 a 20 hores.

Reserva d'entrades per telèfon:

Tel. 93 714 44 35 (de dilluns a divendres, de 9 a 14 h i de dimarts a dijous, de 17 a 20 h).

El mateix dia de la projecció:

També es podran comprar entrades, si no s'han exhaurit, una hora abans de cada projecció, al vestíbul de l'Auditori Municipal.

Preus:

Garbo. L'espia: entrada gratuïta (cal reservar entrada anticipadament a la Regidoria de Cultura i Lleure o per telèfon trucant al 93 714 44 35)

Entrada senzilla (1 pel·lícula): 3 euros

Abonament 5 pel·lícules: 10 euros

Abonament 9 pel·lícules: 15 euros

Observacions:

    * Les entrades anticipades reservades per telèfon es podran recollir al mateix vestíbul de l'Auditori, fins a quinze minuts abans de començar l'espectacle.

    * Les entrades no seran numerades.

    * Un cop començat l'espectacle no es permetrà l'entrada a la sala.

    * Els organitzadors declinen tota responsabilitat si, per causes alienes a la seva voluntat, alguna projecció s'hagués de suspendre o canviar de dia. Si la suspensió fos definitiva, els organitzadors el substituirien per un altre de característiques similars i serien vàlides les mateixes entrades.

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40