Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Actualitat

La Policia Local ha realitzat 461 proves en la campanya de control d’alcoholèmia que s’ha dut a terme del 13 al 24 de desembre
La Policia Local ha realitzat 461 proves en la campanya de control d’alcoholèmia que s’ha dut a terme del 13 al 24 de desembre

La Policia Local realitza 461 proves en la campanya de control d’alcoholèmia que s’ha dut a terme del 13 al 24 de desembre

Dilluns 27 de desembre de 2010

La Policia Local de la vila ha realitzat un total de 461 proves de control d’alcoholèmia a tot tipus de vehicles durant la campanya impulsada per la Direcció General de Trànsit que s’ha dut a terme del 13 al 24 de desembre.

    Com a resultat dels controls, s’han tramitat un total de 13 denúncies per positius, 12 administratives i una penal, fet que suposa que el 2,82% dels controls han resultat positius. Aquesta xifra és lleugerament inferior a la que es va obtenir l’any passat durant aquestes mateixes dates, en què es van realitzar 414 controls, amb 6 positius administratius i 7 penals, el que suposava un 3,14% de resultats positius. Cal assenyalar, però, que l’any 2009 la campanya es va dur a terme en un període més llarg, concretament del 7 al 24 de desembre. Així, tot i que enguany s’ha detectat el mateix número d’infraccions, ha baixat notablement el nombre de diligències penals, segons ha explicat la Policia Local.

      D’altra banda, durant aquesta campanya també s’han dut a terme controls de consum de substàncies estupefaents. Aquestes proves, més restrictives que les d’alcoholèmia, que es porten a terme en cas de simptomatologia evident del conductor o conductora especialment si la prova d’alcoholèmia resulta negativa, han donat com a resultat la tramitació de 5 positius. Així, la meitat de les 10 proves que s’han realitzat han resultat positives, tres en haixix i dos en cocaïna.

      Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

      Cercador





      Peu de pàgina

      Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40