Acceptar

Ús de galetes

Aquest lloc utilitza galetes de tercers per poder millorar els nostres serveis a partir de l'anàlisi de la teva navegació. Si continues navegant sense canviar la teva configuració considerarem que acceptes la seva utilització.

Més informació sobre l'ús de les galetes

Desplegar menú

Ajuntament de Castellar del Vallès

Saltar al contingut
 

Actualitat

Una foguera de Sant Joan.
Una foguera de Sant Joan.

L’Ajuntament s’adhereix un any més a la campanya “Revetlles amb precaució”

Dilluns 23 de juny

Castellar és municipi d’alt risc d’incendi forestal i cal extremar les precaucions a l’hora fer servir material pirotècnic

L’Ajuntament s’ha adherit novament a la campanya “Revetlles amb precaució”, que cada any impulsa la Direcció General de Protecció Civil davant la proximitat de la revetlla de Sant Joan i tenint en compte que Castellar del Vallès és un municipi considerat d’alt risc d’incendi forestal.

La campanya té per objectiu difondre un seguit d’informacions útils per tal que la ciutadania pugui gaudir de la festa amb seguretat. Així, no està permès l’ús d’artefactes pirotècnics que per les seves característiques tinguin un lloc de caiguda indeterminat, com ara coets, fonts, bateries o voladors, entre d’altres, a totes les zones urbanes de Castellar, ja que es troben a menys de 500 metres de la zona forestal.

D’altra banda, la campanya també inclou diversos consells que volen ajudar a minimitzar els riscos que comporta l’ús de material pirotècnic, com ara llegir bé les instruccions dels articles abans de manipular-los, no guardar-los a les butxaques, no subjectar-los amb les mans a l’hora d’encendre’ls i no posar-los a prop de la cara o del cos, no encendre’n dins de les cases ni a prop d’aglomeracions de persones, roba estesa o tendals. Les recomanacions també parlen sobre la perillositat de posar petards dins de totxanes i ampolles, que podrien fer metralla en explotar. També és important no tallar el tros final de les traques, ja que aquestes podrien explotar amb violència.

Pel que fa a les fogueres, un altre dels elements característic de les revetlles, Protecció Civil recorda que no se’n poden encendre sense l’autorització corresponent.

Podeu consultar tots els consells de protecció civil clicant aquest enllaç

Reduir el text del contingut Ampliar el text del contingut Descarregar en format PDF imprimir

Cercador





Peu de pàgina

Ajuntament de Castellar del Vallès · Passeig Tolrà, 1 | 08211 Castellar del Vallès | Tel. 93 714 40 40